Saturday, May 8, 2010

PengharGaan Dari Blogger


Award? Ada apa dengan hadiah ini? 

Assalamualaikum & selamat malam kepada semua rakan2 terutama di GB,kawan2 dalam facebook.Walaupun baru genap 1 minggu dalam arena blogger (dalam GB), banyak ilmu yang saya perolehi, yang saya dapat praktikkan x kira dalam apa jua bidang, hidup seharian dan lain2. Nak cerita sikit..Sebelum saya masuk dunia GB nih, mmg kosong dalam kepala saya nie..apa pun x tau senang cerita..

'Nuffnang?'dari awal saya masuk blog2 orang lain dok tengok, pe kejadahnye benda tu? translate dalam kamus pun x jumpa2 kan..heheh.byk lagi la benda yang x tau masa tu. bila ada yang mula bagi penghargaan nih, saya sebenarnya x tau nak cakap apa. LAYAK ke? atau Sekadar suka2 ke? tapi saya ketepikan yang buruk2 dalam kepala nih. Ok lah, tanpa m'buang masa dan tenaga tangan saya menaip. tujuan saya buat blog ini sebenarnya cuma nak kongsikan apa yang saya dapat, apa yang saya perolehi dari buku,blog, laman2 lain, berita dan lain2..senang cerita, semua yang saya dapat, semuanya ilmu dari Allah..bila kita lokek/susah nak kongsi ilmu, sampai bila pun kita tak ke mana..pandai2 je saya nih cakap..

Baiklah..sekarang nak bagitau Tentang 'Aku dan Award'

Tarikh terima : 29.4.2010

Award pertama yang saya dapat nih perhargaan dari Cik Nurul Huda. penganjur award nie pulak dtgnya dari Cik MIMI. terima kasih banyak2 kepada Nurul Huda atas penghargaan untuk blog saya. Tak tau menahu pun pasal award nih..dan tak terfikir dalam blog boleh dapat award..huhu. pe pun, sedikit sebanyak bagi semangat kepada blogger baru seperti saya dan jugak kawan2 yang lain.

nak kena sampaikan award nih kat orang lain eh? pemenang anugerah ini jatuh kepada...


Tarikh terima:6 mei 2010

Award kedua pulak saya terima dari tokey ikan bilis..jgn terkejut, tokey ikan pun boleh bagi award, confuse2..ngeh3. penghargaan dari Cik Nurul. saya pun xtau knpa, tadi nurul huda, nie pun nurul lagi..adoi2..semoga mereka dilimpahi nur dan hidayah..amin. Pesan daripada penaja award nih, katenye kena bagi kpd 15 blogger yang lain..ahh, pening den nak mencari sorang2. ok Lah, pendekkan cerita..nanti saya ziarah mane2 blog, follower saya..mane yang rase cantik di mata saya, saya bagilah..ataupun anda rase blog anda cantik, menarik & tertarik mcm lagi ruffegde?..eja pun ntah betul tak. boleh bagitau pada saya yer~


Dan award yang terakhir datangnya dari negeri yang sama dengan saya, cuma daerah je lain2..Orang pontian, kacak2, pandai dalam bab2 bisnes internet nih. tempat pontian pun kampung moyang belah ibu saya. perhargaan dari Edza untuk saya. tapi bila fikir balik, saya belum layak untuk terima award nie..ada yang lebih layak dari saya untuk terima hadiah sebegini. terima kasih banyak2 kepada Edza atas award ini. InsyaAllah, dengan izin Allah..idea, ilham untuk terus menyampaikan apa yang saya dapat kepada para pembaca dan blogger2 yang lain. 

Tarikh RASMI di terima 12:00 pm May 8, 2010


:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

untuk award nih, saya akan singgah ke blog2 lain, mana2 yang saya rasa mereka kreatif, tanpa segan silu akan beri award kpd mereka.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.
-THE END-

P/S: jangan lupa kpd mana2 blogger atau blogger baru yang inginkan award, silalah bagitau saya yer. ^^
Related Posts with Thumbnails