Sunday, May 2, 2010

Selamat Hari Buruh - 1 Mei 2010


Hari ini mungkin hari dinanti2 bgi semua manusia yg bekerja bagai nak rak, membanting tulang, ikat perut untuk mencari sesuap rezeki di dunia yg sementara ini. Buat ayah dan ibu yg bekerja siang dan malam mencari rezeki, xterbalas jasa mereka sehingga sekarang..hmmm..hari nie pn FB aku bgi rehat gak 1 hari, huahuahua..

Segala game2 yg aku main kt FB ke, yg game on9 ke, aku bgi rehat 1 hari..tpi PC aku tetap runrun :P ..pe yg korang buat sempena hari cap minyak buruh nie? sila2 la komen yer..daa..wassalam ~

4 KOMEN:

Nabiel said... [Reply to comment]

tido~hahaha=P
topup blik~

Shukor said... [Reply to comment]

hehe..tido mmg wajib..lgi2 klu hari2 keje :P

miss jana chibi said... [Reply to comment]

tak ada apa..mcm biasa je..huhu^^

Shukor said... [Reply to comment]

mcm biase yg cmne tu? n__n

Related Posts with Thumbnails